Reklamationsret

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.fairygardenstuff.dk som forbruger, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for “rimelig tid”, efter du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder, efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

Fairygardenstuff.dk
Forsvarsvej 9
2860 Søborg

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Vedlæg vores fortrydelsesstandardformular.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og
Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning,Nævnenes Hus,
Toldboden 2, 8800 Viborg
Du kan klage til
Center for Klageløsning via

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr

.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse
info@fairygardenstuff.dk